قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ديدار تدارکاتي تيم ملي فوتبال ايران برابر عراق که قرار بود 27 ماه مي 2012 (7 خردادماه 1391) در اردوي آماده‌سازي تيم ملي در شهر استانبول ترکيه برگزار شود، به دليل مخالفت "زيکو"، سرمربي تيم ملي عراق لغو شد.
 

"کارلوس کي‌روش"، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در نشست خبري روز دهم ارديبهشت‌ماه ضمن تاکيد بر برگزاري ديدار با عراق، اعلام کرده بود ملي پوشان فوتبال ايران بعد از برگزاري اين بازي از ترکيه به ازبکستان سفر خواهند کرد.


 

پس از لغو اين مسابقه، مسئولان فدراسيون فوتبال کشورمان رايزني‌هاي خود را براي انتخاب تيمي ديگر به جاي تيم عراق آغاز کرده‌اند.
مهدي محمد نبي در مورد دليل لغو بازي تدارکاتي تيم ملي با عراق که قرار بود هفتم خرداد در اردوي ترکيه برگزار شود، گفت: عراق مي خواست در تاريخ سوم خرداد اين بازي برگزار شود اما کي‌روش تاريخ هفتم خرداد را مد نظر داشت. به همين دليل سرمربي تيم ملي قبول نکرد که اين بازي زودتر برگزار شود. به دنبال يک تيم خوب اروپايي براي جايگزيني هستيم اما تا قطعي نشود نام تيم اعلام نمي شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي شود تيم هاي کويت و يا توگو مورد توجه فدراسيون فوتبال هستند، گفت: تيم هاي مورد نظر ما کويت و توگو نيستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:27 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 1604
بازدید کل : 65510
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1